آفتاب

«ترامپ-خلیج فارس» +عکس | واکنش کاربران به استفاده ترامپ از نام مجعول | شما غلط کردی که خلیج عربی را به کار بردی!

«ترامپ-خلیج فارس» +عکس | واکنش کاربران به استفاده ترامپ از نام مجعول | شما غلط کردی که خلیج عربی را به کار بردی!

ترامپ-خلیج فارس | کاربران ایرانی نسبت به استفاده ترامپ از نام مجعول خلیج عربی به جای خلیج فارس واکنش نشان دادند. کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی به صفحه ترامپ رفتند و به او گوشزد کردند که حواسش به استفاده اش از کلمات باشد. ترامپ در سخنرانی خود ضد ایران، از نام جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس استفاده کرد.

بیشتر ببینید: فیلم و متن کامل سخنرانی ترامپ .
بیشتر بخوانید: گزیده سخنان ترامپ .
بیشتر بخوانید: تحریم سپاه توسط آمریکا .

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امشب درباره برجام و سیاست های آینده این کشور علیه ایران سخنرانی کرد و در میان یاوه گویی هایش اوج دشمنی و کینه خود را نسبت به مردم ایران به نمایش گذاشت ، به طوری که حتی به نام خلیج فارس هم رحم نکرد و برای خوش آمد هم پیمانان دیکتاتورش در منطقه غرب آسیا مانند عربستان و امارات  از لفظی جعلی برای خلیج نیلگون فارس استفاده کرد.
در پی این یاوه گویی ها کاربران ایران به صفحه اینستاگرام ترامپ حمله کرده و با هشتگ خلیج فارس و "شرم بر تو باد"  و " مرگ بر آمریکا"  جواب او را دادند.
واکنش جناح های سیاسی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به سخنان رییس جمهور آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
محسن رضایی در حساب توئیتری خود نوشت: " آقای ترامپ، شما غلط کردی که به جای خلیج فارس، خلیج عربی را به کار بردی.
حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در واکنش به اظهارات امشب دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در توییتر خود نوشت: ترامپ بار دیگر مردم ایران را به وحدت رساند. غرور و تاریخ ایرانی که ترامپ از آن حرف زد، عامل وحدت در برابر ترامپ است. خلیج فارس شاهد غرور ایران است.
عکس: کاربران ایرانی در صفحه ترامپ
کد N1778471

وبگردی